My Photo
Leyaa Lyana
hyee , i'm leyaa .. thank for you readers because always read my stories .. i'm a simple person , like to laugh and i like to be friend with you .. do add me at my facebook or follow me at my twitter ..
View my complete profile

Wednesday 5 October 2011

miss them :(

ALKISAH nyaa la kan , huhuii .. biasalahh lepas final exam mestilaa cuti sem ann . orang semua dok happyhappy cuti kat uma , tapi leyaa , nga sedey pkey an membemembe .. sumpa windhuu giler tad dyowang
>< .. disebabkan leyaa tak twu nak buat apa , leyaa nak upload ahh pic kenangan ngan dyowang duludulu <3










haiii , sumpah rindu giler kat korang semua .. hope , korang tak lupekan leyaa laa ea . tehee <3 ..love you guyss .. :)

wid love , leyaa

dah baca ? sila lah like and comment , thanks !

No comments: